ThereseStrid

Nästan lika illa..

Jag är sur eller förbannad eller besviken kanske? Jag blir trött på människor som inte förstår och inte kan lyssna på vad andra har att säga. Sjukhusrådgivningen är nästan samma sak som telefonförsäljare. Eller man blir lika trött på dom iallafall. Dom råder ju folk till att stanna hemma när det kan vara nåt allvarligt, just i mitt fall är det nog inge allvarligt alls och det vet jag. De är inte det jag är sur på, det jag är sur på att en av de där "sköterskerna" sa att jag fick komma in akut i dag på morgonen och när jag ringde i dag så sa en annan att jag inte fick. Att det inte var något allvarligt och att du kan nog söka vårdcentralen. Jo visst kan jag det, men har vårdcentralen extra öppet bara för att det är jag som ska komma? Kan dom ha öppet en lördag så kommer jag så gärna! Men jag tror faktiskt inte att dom vill det. Men iallafall jag bad den där "sköterskan" jag prata med att hon skulle söka hjälp sen avsluta jag så fint med kärring jävel sen la jag på. Jag vet jag är mycket mogen för min ålder!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: