ThereseStrid

Patrik 1,5

Var och såf den filmen med mamma förut, den var riktigt kul. Och ett bra slut som tur var :)
Och nu var helgen över, det känns som jag inte gjort så mycket, fredagen somna jag tidigt, väldigt trött tydligen :) Sen i går städa, sen körde syrran och Päron en sväng sen var det bara att fixa i ordning sig och börja festa, jag hade riktigt kul i går mycket skratt! :) Var ju först på för fest hos Emma sen var vi på ifk festen sen blev de lite efterfest hos Robin. Kul att umgås med lite annat folk oxå. Kom i säng vid 5 så jag har inte vart pigg i dag direkt. Sovit typ till och från till halv 4 sen upp och gjorde mig i ordning och drog på bion.
Och nu sitter man här med för mycket tankar i huvudet och för lite trötthet för att sova. Söndagar tycker jag är jobbiga, eller kvällarna är jobbiga, de är då man börjar tanka på allt möljigt. Egentligen skulle jag behöva jobba på söndagar så jag bara kom hem och somna direkt typ slippa alla tankar. Det är så mycket blandade känslor nu när hösten har kommit, jag hatar mörker och kyla så nu är jag less på det. Men det har vart bättre denna höst än de tidigare. De kanske är p.g.a jobbet, jag trivs bra där. Men vissa dagar är ju så klart för jävliga men det börjar bli bättre. Och jag kan erkänna att bara man får gråta av sig i bland så blir det lite enklare sen. Jag är dålig på att hantera känslor, så himla dålig oxå! Jag får panik när det inte går till på rätt sätt och vill helst bara hem då. Har ju så klart insett att det inte funkar så i samhället men i bland vore det skönt att bara kunna få dra täcket över huvudet ett tag.
Hmm undra varför folk inte kan vara ärliga? Klart som fan jag ljuger i bland, eller drar vita lögner. Men alltså ljuga för att inte såra någon? Är det rätt eller fel? I vissa syften kanske rätt, men att vara otrogen och undan hålla det, hur illa är inte det? Svin! Uuu nu har jag för mycket tankar igen så nu tog det stopp här.
Ska försöka bättra mig på att skriva men det går trögt.
Nu ska jag se på "My name is Earl" och försöka få bort allt negativt för en stund.
Sov gott alla.
Tänker på er Mattis och Malin.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Hatar oxå hösten :S men som du skrev, denna känns bättre än vad andra har gjort. Hoppas du kommer på bättre tankar :) Kram Emelie K