ThereseStrid

Suck!

Jag tror nog att min dator sjunger på sista versen nu. Eller iallafall när jag försöker starta upp den. Jag trycker på knappen och det låter som den ska starta men sen står den bara och låter och stänger av sig och slår på sig själv igen och står bara och låter och stänger av sig sen igen, om och om igen. Men efter typ sjätte försöket i dag så ville den gå i gång. Suck! Hoppas den inte ger upp helt och hållet än på några år :P
I helgen så vart jag bjuden hem till Jullan som har fyllt år nyss så vi var några stycken där som käka mat och tårta och drack lite, sen så drog vi vidare till Bowlingen och bowla lite. Sen vidrare till Statt, där träffa jag lite folk jag inte har sett på ett tag så det var kul!! Men annars var de ingen höjdare just på Statt, mest 18-åringar så jag kände inte speciellt många faktiskt, man är ju inte 18 längre som jag kanske tror i bland :P Men kvällen för övrigt var skit kul! Men jag var lite trött bara.
Och nu i helgen är det ju Påsk, vet faktiskt inte vad som kommer hända, men antar att det kommer bli lite påskmat och sånt med familjen. Sen tror jag att Robin skulle bjuda hem sin familj och fira födelsedagen och om jag känner han rätt så kommer jag antagligen få vara med där och ordna lite fika :)
Just nu ligger jag i sängen och bara slappar och kollar runt lite bloggar, försöker hitta lite roliga inredningsbloggar men de går inge vidare :P Det kan ju va kul att få lite nya idéer av andra. Har lite idéer till huset nu iallafall, hoppas bara Robin går med på dom :P
Nej nu ska jag försöka få klockan att gå snabbare så DH börjar snart :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: