ThereseStrid

VÅÅÅÅR!

Ja nu är det faktiskt vår ute! Eller just i dag har det inte vart mycket till vår men destomer dom andra dagarna :) Fast i morgon skulle det bli regn sa mamma :(
Annars är väl allt som vanligt! Jobbar, äter, sover typ. Har börjat packa lite grejer men inte värst mycket, mest sånt man inte använder på sommarn, typ vinter-täcken, kuddar och alla som vita sofföverdragen, gött att ha sånt gjort! Ska börja rensa lite annat oxå nån dag när jag får ork, har ju fått lite flyttkartonger nu men vill ju inte bo i kartonger i 2 månader :P
Och Robin är i väg på jobb nu igen efter 1 och en ½ vecka hemma så han ser jag inte förrens nästa onsdag. Töligt men ändå skönt nu att va i från varann lite. Är ju inte vana att umgås jämt. Fast de har vi ju inte gjort nu när han har vart hemma heller så :)
Men på onsdag när han kommer hem ska vi ringa till tanten med huset och höra om vi kan komma bort till henne och kolla lite och mäta rummen och så, ska ju börja köpa kök nu när IKEA har bra köks-erbjudande :) Blir ju alltid lite extra pengar :) Gud vad jag längtar till mitt hus! Men kommer nog bo som i en bunker i några månader tills man har kommit i ordning med de värsta grejerna! Men man får göra så gott man kan! Tur att jag har en händig man :D
Nästa vecka kommer Erk hem från Sälen oxå, men om jag känner henne rätt så blir hon väl inte långvarig, hon drar väl till Gbg veckan efter eller nåt :) Men ska bli kul att se henne iallafall det var ju ett tag sen!
Jag har blivit så grymt trött på sista tiden, jag är väl alltid trött i och för sig men nu är det jobbigt alltså. På helgerna sover jag vid 9 typ, kul?! Nee. Men orkar fan inte, vill bara gå och lägga mig på kvällen och göra mer på dagarna men alla tycker ju inte som jag tyvärr :P Fast har börjat sova lite längre nu, sover iallafall till 8 på helgerna! :) Men ska bli skönt till sommarn när man kan gå ut vid 8 om man vill och gå eller nåt när det är lite varmare för nu är de ganska rått ute vid den tiden! Men iallafall om nån har tips på vad man kan göra för att inte bli så satans trött så berätta gärna!
Nej nu blir det att kolla lite på www.styleroom.se sen kolla på DH vid 9 :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: