ThereseStrid

Äntligen helg!

Gud vad gött de var att vara ledig då, det behövdes! Men nu har ju halva helgen gått som vanligt och jag har inte fått så mycket gjort som jag hade trott, skulle ha städat allt i dag, men har inte orkat med att dammsuga och torka golven annars är det mesta gjort som tur är.
Var ju och köpte det sista till mitt vardagsrum igår oxå, det blev rätt bra tycker jag nog! Mycket mörkt här inne nu men såg ganska maffigt ut när tvn står högre upp än förut så nu är allt klart! Ska bara fixa alla sladdar och sånt så det inte syns så väl. Finns det något värre än att ha synliga sladdar överallt? Ne fan vad fult det är! 
Å gud vilket väder det har blivit nu då! Snöstorm eller vad man kan kalla det, blåser och snöar som bara den. Vi i Sverige är nog lite bortskämda med vädret i bland när vi gnäller när det snöar. Men fan vad jag hatar vintern, sommar året runt kunde det gärna vara för min del. Men det finns ju dom som har det värre!
Nej nu får jag göra ett ryck här igen, hämta den sista tvätten! Sen kanske man skulle göra sig i ordning för kvällen snart oxå.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: