ThereseStrid

Hade..

Skrivit ett ganska långt inlägg förut och så tänkte jag vara smart och lägga in en bild till det men jag lyckades inte, utan hela inlägget försvann och nån bild lyckades jag aldrig få heller :P
Är inte så klippsk på det här faktiskt!
Har iallafall nyss käkat mat, fick bli pytt i panna i dag, lättvindigt och gott. Nyttigt vette fan man jag orkar inte bry mig just nu! Vore lättare att äta nyttigt om man fick med någon mer på det som är villigt att laga mat ihop med en varje dag typ, annars har jag inte någon motivation. Och lycka till att försöka med Robin. Ha ha. Han är inte så villig till sånt där, fattar bara inte att han är rund som en boll för han äter inte bara nyttigt! Men han lär väl ha en bättre förbränning än mig och sen så tränar han ju lite mer :P He he.
Men sen när det blir lite varmare och ljusare ute ska jag försöka gå ut coh gå lite oftare iallafall, det blir inte så mycket att man gör det nu efter jobbet, mest för att jag inte har någon lust att göra det själv och sen slutar alla så sent och då är det redan mörkt och de är jäkligt jobbigt att gå i mörker när det är så snöigt ute :(
Nu har över halva veckan gått och det är bara 2 dagar kvar till helg :D Då ska jag och Robin på inflyttningsfest hos Anders och Lisa. Det kommer nog bli skoj och vi får väl se om alla kommer som de har bjudit för i såna fall blir det väl fullt hus typ :) De hade redan fått iordning så himla mycket när vi var där i söndags och då har de ändå bara bott där i en vecka! Men det var skit mysigt, tror nog att det kommer bli jätte fint när allt är klart och till sommarn när trädgårn får lite blommor och sånt!
Är sugen på att köpa ett hus här i Väse som är till salu, men det vore bättre om jag vann några mille på lotto oxå för det behövs en ganska stor renovering och det kostar ju lite. Men drömma går ju :D
Känns så himla bra nu att man har "fast" jobb oxå, eller ja efter den 18 februari är det ju helt säkert men vet ju redan nu att jag har det :)
Längtar till sommarn när man kör och det är lite mindre att göra så man kan sätta sig ute vid hamnen i Arvika och sola lite när man ändå är där :P Ska börja fusk sola nu i mars igen tror jag så man blir lite brun tills våren kommer. Har inte haft ork eller tagit mig råd att sola nu på ett bra tag. Har velat lägga pengarna på mina nya möbler till vardagsrummet i stället. Har bara tv möbeln kvar nu att köpa och det blir nästa helg, så allt kommer förhoppningsvis stå klart när jag fyller år och ska ha hit folk :) Hoppas det blir snyggt bara, är ju jätte nöjd med vitrinskåpen än så länge, de var himla mysiga!
Nej nu börjar "Unga mödrar" ska kolla på det, även fast jag stör mig på hälften av dom för att de röker bland barnen och sånt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Huset i Karsvalla elr? ;) Vi har anmält oss till visningen men ja antar att de lär va rätt mycke folk där..