ThereseStrid

Måndag och 4 dagar kvar till helg.. Ha ha..

Jag räknar alltid ner till helg, dagarna går ju så snabbt och det är så himla gött vid 12 tiden på onsdagen för då vet man att halva veckan är gjord :D Och redan en dag har ju gått denna vecka så, inte värst mycket jobb i dag men det var skönt, var på ca. 40 ställen i dag med paket så det var slappt!! :) Men kan tänka mig att det blir mer framåt slutet på veckan!
Var hos en snäll kund i dag, jag är hos några och hämtar paket i bland och oftast så är det ingen där utan man fixar allt själv. Men i dag var en av dom gubbar som jobbar där ute så vi töla lite och sen innan jag skulle gå så gav han mig en duschkräm och handkräm med aloe vera i så de skulle vara lite bättre mot torra händer, jag får grymt torra händer nu när jag är ute och har ett par kassa vantar på mig jämt så i kväll när jag ska duscha ska jag testa dom :) Tror nog de kan vara bra! :)
Helgen som var nu var rolig iallafall, var ju hos Anders och Lisa på lördagen, de fick ju en uppskattad inflyttningspresent av mig, Robin och Johan iallafall :D Hehe. En skylt de kan sätta upp på huset som det står Pessimistensväg på, de skratta så de grina när de öppna den :D Får se i morgon när jag åker förbi om den är uppe än :P Hehe. Tyvärr sluta kvällen tidigt för mig, jag var ganska trött och fick ont i magen, tror nog jag drack för mycket cider. Så jag var hemma vid halv 12 typ, Robin kom väl halv 5 han, lite senare lite fullare. Hehe.
Sen blev det bara att plocka lite här hemma och så under helgen och vara lite snäll mot min "sjuke" pojkvän igår som spydde och sov hela dagen.
Den som skrev en kommentar till förra inlägget som var anonym får jag väl svara till att: Ja jag var sugen på det huset vid Karsvalla, men efter att ha kollat några gånger på det så blev det mer ointressant. För mycket att göra på det. Men gud vad mysigt det skulle kunna bli! Men nej det var bara en dröm :)
Håller på att tvätta mattor och skit nu, fan det är så värdelöst, tar en sån jäkla tid att få dom torra, men tänkte vara lite snäll och städa tills jag ska ha kalas här så inte alla får ett astma anfall eller nåt :P Finns ju lite damm att ta av så :) Men får bli en stor städning i helgen när alla möbler är fixade! Längtar :D Det är ju så jävla gött att få krypa ner i soffan efter man har storstädat allt och allt står i ordning och det luktar gott och allt är tvättat :D
Aja helt till andra saker:
Varför går folk mitt i vägen fast det finns trottoarer?
Varför kör folk i 70km/h på en 90 väg när det ens inte är halt?
Nej nu ska jag se på unga mödrar som börjar strax!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: