ThereseStrid

Typiskt!

Jag såg precis på tvn att två program som jag vill se är samtidigt i dag, himla typiskt! Skulle vilja se "Du är vad du äter" och "Sveriges värsta bilförare". Kanske inga program som är speciellt bra men roliga :) Typiskt att jag inte är hos Robin just i kväll så jag kan spela in det. Och inte orkar jag åka dit nu heller när han ändå inte är hemma för då måste jag bädda rent och allt och det kan kvitta i kväll :P Hoppas nåt av programmen går i repris.
Annars rullar allt på som vanligt, denna vecka har vart lite halv dålig men den blir nog bra i helgen. Veckan börja med att jag kände mig sjuk, igen! Men efter mycket tabletter och förkyldnings medicin så har det gått över, är bara trött nu. Sen var jag och besikta bilen och röngta ryggen, bilen gick inte igenom men det var inga allvarliga fel så efter att min bäste repratör Jocke har grejat lite så är den nu besiktad 1 år till :) Sen ryggen vet jag inte vad svaret blir med än, de skulle jag få veta i morgon fredag. Men nu känns det som min rygg har gått av eller nåt. Vissa dagar mer än andra. Men har oftast ont hela tiden jag trycker på vissa punkter. Fan om man ska behöva leva med det hela livet lixom. Men man får väl se vad man kan göra åt det! Sen i tisdags så kom ju Robin hem på kvällen och såklart var han oxå sjuk, så han har legat hemma med feber nu men i dag åkte han till Åland med jobbet och jag tror han är bättre nu för han börja prata om att dricka öl till och med. Och jag som hade försökt sätta alkolås på han ;D Haha. Nej då. Men han får inte mitt medlidande om han kommer hem i morgon och mår dåligt ;P
Äntligen fredag i morgon, helgen kommer nog vara jäkligt slapp, ska försöka köpa ett till vitrinskåp och plocka över lite grejer så att det blir gjort så det är bara flytta in nya tv möbeln sen :)
Har ju funderat ett tag på att kolla på hus som man kan hyra och så men jag har nog ångrat mig lite just nu, kan nog vänta lite. Ska nog börja kolla igen efter det när sommaren har varit. Trivs ju ganska bra i min lägenhet ändå, fast nu är den rätt skitit så kanske får ta och städa i morgon ;D
Nej nu blir det tvn!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 bäste carro
skriven :

För det första så är du ju ingen hus människa!!

För det andra så kan man inte sätta alkolås på folk!

För det tredje så pröva o äta lite vitaminer eller träna eller nått så kanske du inte blir sjuk!

2 emelie
skriven :

hej :) Ja vi håller på o FÖRSÖKER med GI metoden iaf :P går ju sådär, vi e ju inte medlemmar o följer ett visst schema men vi försöker tänka på vad man ska äta o inte äta, får se om de ger nå resultat :D haha ok, ja de blir svårare när man ska börja sj, tcker jag oxå, tur jag fick med Jonas på det haah men de va på ett villkor de va att jag INTE fick äta Mc, får se hur det komme gå haha :D