ThereseStrid

Desperate Housewives

Ja det går på tvn just nu, fast det är ju bara repriser. Vill ju att fortsättningen på säsong 5 ska börja igen. Det är en serie jag absolut inte var intresserad av för 5 öre i början och nu har jag fastnat ordentligt. Kolla ju igenom alla säsonger i somras och sen fortsatte med resten när det kom på tvn. Så hoppas de börjar med nya avsnitt snart :)
I dag kom Robin hem från Norge oxå, så nu sitter jag och väntar på att han ska komma tillbaka från stan så ska vi göra pannkakor är ju trotsallt torsdag i dag :)
Känner mig hängig än och har blivit snorig i stället nu. Halsen har blivit bättre men inte bra. Hoppas det blir bra i helgen iallafall så man inte känner sig så hängig, ska ju i väg och jobba i morgon iallafall. Har ju vart hemma i går och i dag och de behövdes kan jag lova, har legat hela tiden typ så.
Å jag vill ha sommar och värme nu! Ligga ute och sola och bli brun! :)
Men först vore det bra om man fick reda på om man får fast anställning eller inte. En månad kvar tills jag får veta, det känns jobbigt att inte veta kan jag lova. Men hoppas hoppas!! Vill ju verkligen detta! Det är ju inte något drömjobb men det är ett 7-4 jobb iallafall och det gör mycket att känna att man är fast då, bara inte det blir någon värre finanskris vill säga! Men men.
Nu ska jag lägga mig och kolla på lite film här.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: