ThereseStrid

Inte så bra..

Nej nu är inte allt på topp men det kan det ju inte vara jämt heller, det är väl typ några små saker som jag bara är lite trött på annars är allt himla bra faktiskt :)
I fredags råka jag ju klanta till de lite på jobbet, var så halt ute och snöigt så det blev isgata typ på ett ställe och där gick inte bilen styra så det blev en sväng i diket och även in i en lyckstolpe lite. Tog mig ju upp ur diket själv och så men dörren blev ju inte allt för snygg :-S Men sånt som kan hända alla. Men så typiskt att det hände just nu.
Så nu vill jag helst att all snö försvinner och att det blir VÅÅÅÅR!!! Vill ha värme så man kan sitta ute och ha det gött :)
Sen är min rygg knäpp igen, ont hela tiden typ. Men nu kan det ju bero på att man är i en viss vecka i månan, ska se hur det är nästa vecka. Hoppas det är bättre, ska ju röngta(?) ryggen då och hoppas att man får ett bra svar iallafall!!
Å vad jag längtar till helgen! Bodaborg och umgås med kompisarna!! Fan hoppas det blir kul! Men oftas har man ju större förväntningar än vad man ska ha. Men tror nog att vi kommer få ap-skoj! Sen pizzan kanske inte är så kul men det är ju tur att man har kryp avstånd hem i såna fall ;D Bara 3 dagar kvar till helg nu då :D
Men denna vecka kommer nog gå snabbt, i morgon ska jag klippa mig hos Rebecka på kvällen och så får jag hoppas Robin kommer hem då, men tror nog han kommer på torsdag men hoppas kan man ju alltid göra :) Sen på torsdag ska jag färga håret sen ska vi in till Robins pappa på kalas för hans lillebror. Ska även försöka få med han till Ikea så jag kan köpa ett vitrin skåp då, måste börja köpa mina möbler så det blir gjort nångång! Sen fredan är det ju helg! Antagligen blir det lugnt och skönt då :)
Har en hel del att se fram emot nu dom kommande helgerna :) Längtar!
Nej nu får det bli soffan med en varm vetesäck under ryggen och se om det hjälper nåt, vet någon om nått bra ställe man kan gå till om man vill ha massage??
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Kroppskällan i Kristinehamn.. Veroncia heter hon..Jag hatar egentligen massage för jag får så ont, men hon var fantastisk!!!! Verkligen att rekomendera. Ca 400 för 45 minuter. Hör av dig om du vill ha nr. Hoppas allt är bra annars. kram

2 Emelie
skriven :

Aa den boken gilla ja :) Vet att jag tänkte när jag läste att jag ville det skulle bli en film, så nu MÅSTE man ju se den :D Vet inte när premiären är men e väl snart :)