ThereseStrid

Jäkla snö :(

Nu har det ju snöat igen i 2 dagar och det kanske skulle komma mer under veckan hörde jag?! Det är skit jobbigt när det kommer snö när man ska ut och köra i jobbet. I dag satt jag väl typ fast ordentligt på 3 ställen sen halka jag väl runt överallt typ. Men det är väl sånt man får stå ut med, men det vore ju fint om man fick en buss som var framhjulsdriven i stället!! :) Men drömma kan man ju alltid :P
Men det är inte bara bussen som blir trött när det är snö ute, jag är super trött oxå. Jag sitter och spänner mig när jag kör när det är snö, så i dag har jag ont i ryggen och är så trött så jag somnar snart, klockan är lixom 18 nu :( Men kommer nog sova gott i natt iallafall!
Näst nästa helg ska jag och 9 tjejer från Väse till Bodaborg och härja runt, ha ha. Undra hur det kommer gå, jag kommer förmodligen vara sämst av alla :D Ha ha. Hoppas jag inte blir sparkad från mitt "brunett" lag bara ;) Nej då men det kommer bli skoj att hitta på något att göra på helgen oxå, det är ju inte ofta man gör nåt tycker jag! Sen på kvällen då ska vi käka lite och dricka, blir förmodligen pizzan sen oxå. Ha ha ha.
Fan jag vill verkligen ha lön nu. När jag får den ska jag åka och storhandla, annars brukar jag handla varje vecka typ, men kan försöka köpa hem allt som står sig på en gång i stället så man kan laga mat varje dag typ. Jag är ju expert på att skita i det annars, men blir ju lite billigare att göra matlådor än att köpa mat, så ska försöka göra det nu. Sen ska jag testa en grej som Jossan tipsa mig om, att man får 100 per dag att leva för och inget mer. Det är ju en ganska stor budget om man nu redan har nästan all mat hemma, jävligt bra så kanske man kan spara undan en del nu oxå. Har vart lite för mycket nallande nu från sparkontot i samband med julen och så.
Nej nu ska jag se om jag får tag i Robin och säga att jag saknar han :) Ha ha kul tjej jag!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 syster
skriven :

JAG VILL OXÅ TE BODABORG!!!

2 yoyo
skriven :

sorry att ja inte svara på ditt meddelande, fck fullt upp o så glömde ja svara senare.. men ja kan den helgen iaf så du vet :)