ThereseStrid

Kallt som bara den..

Nu är det dags att ladda upp med en ny uppsättning värme ljus, de brinner ju ut rätt snabbt när man måste ha dom tända hela tiden man är hemma. Om jag inte skulle ha något tänt så skulle det nog max bli +17 grader här inne om jag har TUR! Så nu tänker jag bli en riktig gnäll kärring på måndag och ringa hyresgäst föreningen och se vad de kan göra om det inte har blivit varmare. För de är väl inte meningen att man ska alltid behöva ha på sig tjocka strumpor, byxor och tröjor för att inte frysa?
Ne fan nu får de gärna bli sommar :) Den här sommarn ser jag fram emot alltså, ha en riktig semester och sånt, ska bli kul, då kanske man även kan åka bort eller planera in något roligt :) Är ju drygt en månad kvar tills jag får reda på om jag blir fast anställ oxå eller inte. Hoppas hoppas!
Jul och nyår har varit skönt, lugnt och skönt. Det blev väl lite utgång julafton och juldagen, men de var inget att hurra för direkt. Hemma kvällarna har övervägt ute kvällarna, vilket toffel jag är. Ha ha. Men fan vad skönt de är att vakna upp och aldrig vara bakis!!
Har får nojja på att lägga pussel oxå, så var in och köpte 2 st nya här i helgen, när jag och Robin hade börjat lägga ihop ramen på det ena så insåg jag rätt snabbt att det var helt omöjligt, inte nog med att bordet var för litet, det gick fan inte se vilka bitar som skulle passa ihop. Ha ha. Vi gav upp väldigt snabbt och åkte hem till mig och fortsatte med ett annat pussel jag hade köpt, och de går betydligt bättre, typ halva kvar nu :)
Nej lägga lite pussel här nu kanske och sen soffläge under täcket för nu börjar jag frysa rejält, min termometer står nu på +18,6 grader och då har jag haft i gång min ljus eldning sen 3 i dag!! Tur att datorn är varm iallafall. De kommer nog bli kallt att sova själv nu när inte Robin är här oxå, tur att de finns extra täcken iallafall! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emelie
skriven :

Fy tusan va kallt ! Vi har oxå ganska kallt men inte riktigt så illa hehe. Hoppas dom vrider upp värmen för dig !

2 Johanna
skriven :

wasgij som krånglar eller? :p