ThereseStrid

Läggdags

Det känns som jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova tills i morgon bitti, men får nog vänta några timmar till, klockan är ju bara 6. Men är verkligen trött nu :( Och känner mig jätte hängig, har ont i halsen nu oxå. Fan jag känner på mig att jag kommer bli sjuk nu. Har inte tid eller råd med det riktigt nu :( Får hoppas på att det inte blir så allvarligt i fall om det bryter ut och att det går över snabbt i såna fall.
Annars händer det inte mycket, nu är ju alla stor helger över här ett tag. Nästa gång man är lite ledig är ju vid påsk och det är ju 3 månader kvar om jag inte har helt fel?!
Ska försöka köpa klart alla möbler till vardagsrummet i februari oxå, ska bara mäta så att "hyllan" eller vad man ska kalla det som jag ska ha som tv-bänk går in här och att den inte är för lång. Hoppas det kommer bli bra. Men det kommer det nog bara man får ordning på allt. Får försöka hitta såna där snygga korgar med tyg i oxå att ha i "hyllan" så man kan gömma undan massa saker som jag nu har stånas i skåp. Men det är ju bra att förnya sig så att man rensar ur lite på samma gång :)
Skulle ha bytt gardiner och sånt här hemma i dag men mamma har mina gardiner hos henne så jag vill inte smitta henne så jag får byta någon annan dag, om det nu passar vill säga. Tänkte ha korta gardinger i vardagsrummet, något jag aldrig har haft förut så vi får väl se hur det ser ut. He he.
Dom två pusslena som jag köpte härom veckan var rätt roliga, eller det ena iallafall för det gick snabbt, men det andra har jag inte lagt något på. Tror nog att Robin får lägga klart det själv :P Han är ju på god väg nu i början :)
Och äntligen har jag fått varmare i lägenheten, tror det ligger på +20 grader nu ungefär, är rätt gött! :)
Nej nu ska jag lägga mig i soffan, får nog bli lite honungsvatten och se om det blir lite bättre i halsen.
Ha det gott!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: