ThereseStrid

Oj vad längesen!

Nu var det riktigt längesen jag var inne och uppdatera här. Har ju hänt en hel del! Huset bor vi i nu sen en månad tillbaka. Vi har börjat renovera vissa rum, just nu köket och det är ingen lätt match alltså. Tur att jag har Robin säger jag bara! Han kan ju det mesta så det är han som får slita. Men han kommer ju få ta del av min goda mat sen när det blir klart där inne :P Ha ha. Bra att dela upp arbetena :) Har även gjort om lilla toan och gillestugan i källaren.
Mycket mer kommer men inte riktigt än, kommer nog ta ett tag innan vi tar tag i sovrum, gästrum och arbetsrum. Men det går ju att bo i det så länge iallafall :)
Har vart mycket krångel med en del grejer men vi börjar kunna rätta till allt. Elen är väl de värsta. Farligt när man inte är elektriker själv men Robin har löst allt själv hittills. Så vi får väl se. Och om nån vill se bilder på huset så finns de på facebook. Kommer inte lägga upp några här.
Och annars så har jag blivit arbetslös, första veckan nu som jag har gått hemma. Trist men hoppas jag hittar något nytt snart här. Kommer ju behövas en hel del pengar till huset!
Nej ska försöka uppdatera oftare men har inte orkat den senaste tiden :)
Tack alla som har hjälpt till med huset så mycket! Ni är guldvärda. Ingen nämd ingen glömd :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: