ThereseStrid

Härlig söndag :)

Denna söndag har vart himla skön. Jag och Robin har vart på Ikea, Siba, Maxi, Stuvbutiken och kollat lite grejer. Vi har nog kommit på hur vi vill ha det mesta i köket nu. Tror nog att det kommer bli bra bara man får ordning på allt :) Sen var vi och fika hos hans pappa men där var bara Anton hemma så vi kolla på fotboll som vanligt :P
Sen har vi vart ute och gått och lagat köttbiffar och potatismos som vi åt och nu har hela dagen gått så nu jag ska snart hämta Robin som är hemma och gör i ordning allt för resan upp till Sundsvall i morgon sen ska vi lägga oss typ. Jag är as trött redan. Hehe.
Kommer nog bli ganska tomt de här 10 dagarna Robin åker till Sundsvall och drygt att det ska vara 5 perioder, men vi har ju en hel del framför oss i sommar så det kan väl vara bra oxå att han kommer bort på jobb nu och inte då :)
Nej nu vill jag ha sommar och flytta in i huset :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 bäste carro
skriven :

Det va du som hade gjort biffarna eller??