ThereseStrid

Inte så mycket till hemlighet längre :)

Nej nu är det väl inte direkt någon hemlighet längre att jag och Robin har köpt hus, så jag kan väl lika gärna skriva om det här. För just nu tar de flesta av mina tankar i vardagen upp just av huset, vilken färg jag vill ha i sovrummet, eller vilken matta som ska ligga i köket, eller vilket kakel vi ska ha i badrummet o.s.v. Ja ni kan ju tänka er att det blir lite att fundera på. Vi ska ju renovera en del på det och då är det ju massa man ska bestämma tillsammans och det är ju ändå tur att vi har ganska lika smak på VISSA grejer :)
Så min senaste vecka har hjärnan fått jobbat lite för mycket, då den inte är van vid att tänka alls ;P Ne men det är ju sjukt mycket man ska tänka på när man har köpt hus, men det mesta har vi väl klarat av nu. Det blir ju lättare sen när man får flytta in och då. Längtar grymt mycket kan jag säga! Ska bli kul att få göra om hemma precis som man själv vill! Visst har jag haft det bra i min lilla lägenhet oxå och jag trivs bra men det är för litet nu känns det som och sen är jag trött på att aldrig slippa grannar. Jag har nog VÄÄÄLDIGT bra grannar mot vad vissa andra har men ändå så vill man vara HELT själv i bland och i huset kommer vi verkligen vara själva. Har bara 1 granne tomt i tomt :) Kommer bli skönt på sommrarna :) Men nu i sommar kommer vi förmodligen ha fullt upp! Vi får huset den 1 Juli så det är ju ett tag kvar men hela semestern kommer väl gå åt till att fixa där kan jag tänka mig. Men det kommer nog bli bra!
Nej nu kanske man skulle ta sig i kragen och göra lite matlådor tills i veckan, synd bara att det är så himla tråkigt, men det går fort som tur är :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emelie
skriven :

Men GUD va KUL ! Grattis får jag säga :D Härligt med eget sådär, måste jag få komma o kolla på nä

2 Anonym
skriven :

Men GUD va KUL ! Grattis får jag säga :D Härligt med eget sådär, måste jag få komma o kolla på när ni flyttat in ;P Kramar