ThereseStrid

Köp sugen!!

Jag känner att jag vill köpa så mycket nya grejer nu när våren börjar komma. Lite mer färger och sånt :) Vore ju så skönt om man fick flytta in i huset nu i vår men det kan man ju drömma om :) Tyvärr. He he. Men ser redan fram mot nästa vår när man bor där :)
Kollar på "Rent hus" nu på tvn, fy fan vad äckligt det ser ut när de har gjort bakterieproverna. Usch jag mår fan illa. Hur kan folk bo så? Visst fan kan man ha skitigt men detta alltså. FY F-------N! Nu sa gubben på tvn att han skämdes, de kan han ju gött göra oxå.
Jag och Linda var och simma igår det var gött som fan, kul om hon vill hänga med en gång i veckan så man har nån att simma ihop med :) Sen sola vi ju oxå, gissa om jag brände mig!! Jag var visst inte så van vid de solariumen. De var lite annorlunda än Meddos :P Trodde inte jag skulle bränna mig så mycket men som Jonas sa på jobbet i dag, jag såg ut som ett stoppljus. Ha ha. Men gött att sola oxå! Ska försöka göra det några gånger nu innan våren kommer på riktigt :)
I morgon fyller Charlie år så jag ska försöka komma ihåg att ringa i morgon bitti och önska han grattis och trevlig dag. Var och firade han i helgen, han fick nån leksak av mig som jag inte har en aning om vad det var men en sån vill han ha iallafall, en liten boll av plast som "ploppa" ut till en grej när man kasta den på ett magnetkort. Ha ha. Inte direkt någon leksak jag hade när jag var liten :P
Gud nu är det att mycket att göra på jobbet alltså. Har haft mycket i några veckor nu så det är ju skönt att det verkar gå mot bättre tider. Slipper man ju vara orolig för jobbet.
Nej undra om man kanske skulle lägga sig och kolla på en film, eller ja en kvart orkar jag väl vara vaken som vanligt ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Yoyo
skriven :

hej. allt bra med dig?? va kul att ni har köpt hus, Grattis. Gud va roligt att du hittat en bra kille som du vill leva med :) Glad för din skull.. Kramar