ThereseStrid

Socker sugen..

Jag är så himla söt sugen nu men ska försöka att låta bli! Ska försöka att inte köpa mer sånt nu på ett tag. Ska köpa massa god frukt nästa gång jag handlar. Synd bara att frukt är så jävla dyrt och att det blir dåligt om man inte äter upp det. :( Men ska försöka äta mer frukt mindre godis nu ett tag :)
I helgen så var jag och Robin till Gbg och hälsa på Nicke, fast såg han inte så mycket då för han gick på kalas när vi kom ner och sen när vi väl var där så låg han och sov :P Men Matte var förbi och hälsa på en sväng, det var kul att se han! Sen var vi även ner till Ullared en sväng och handla lite grejer till huset och sen massa tvätt och duschgrejer typ, sånt som är billigt och som man måste ha. Sen drog vi till moster innan vi åkte hem igen och fick oss mat och fika, gott som bara den :) De hade velat att vi sov över där men vi kände på lördagen att vi ville hem eftersom Robin skulle till Sundsvall i dag och så. Så vi åkte från Gbg på lördag eftermiddag och var hemma på kvällen i Väse, men innan vi åkte hem så var vi in på Maxi och handla, tur att vi gick in för där hade de helgerbjudande på Nintendo Wii som vi har letat efter, fick Wii konsolen, ett sport spel och Wii Fit för 3500:- Var ju ett fint pris! :) Så denna helg har vi spenderat massa pengar men på bra saker :D
Och nu är det måndag igen och ny vecka, men jag är så himla glad att dagarna på mitt jobb går fort och att VISSA av mina arbetskamrater är så himla bra som dom är! Så snart är det helg igen! :) I helgen får jag nog ta tag i all tvätt och försöka tvätta alla soff-klädslar jag har så man kan börja packa ner sånt i lådor nu. Ska åka och handla lite plastbackar att ha saker i som ska stå i källarn och sånt när vi ska flytta. Så det blir lite ordning och reda. Gud jag har så himla mycket planer nu alltså inför flytten så jag tror Robin börjar tröttna på mig lite nu :P Hehe.
Och till dig Patricia, allt är bra med mig :) Hoppas det är bra med dig oxå! Och japp jag har köpt hus, här ute i Väse :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: