ThereseStrid

Oj!

Jag uppdaterar aldrig här längre, vet inte varför men har inte så mycket att skriva?!
Och all min arbetslösa tid går åt till att inte göra nåt vettigt så inte vet jag varför jag inte är mer aktiv här :P
I dag har jag börjat slipa på ett bord vi fick av tanten som bodde här i huset innan oss, tänkte måla det vitt och Robins kökssoffa och ha de i "hallen" vi har ju en hall på kanske 20 kvadrat så den behövs fyllas ut lite, tror de blir bra när man väl får ordning på de :)
Till veckan ska jag och Lisa till Ullared om det inte blir några ändringar, jag har längtat som fan efter att åka dit, bara komma bort lite och handla lite billigt :D Hoppas jag hittar lite snygga inredningsgrejer.
Jag och Robin har pratat på att åka till julmarknaden på Liseberg, vi ska bara bestämma när. Jag LÄNGTAR! Mys mys mys! :D
Igår var jag och Carro i stan och hon köpte ny dator, så jävla snygg, är sugen på en ny själv men de är ju inget jag behöver nu så de får vänta ett bra tag till :P Men den verka go att ha så den ska jag åka och prova nån dag! Sen var vi och sola, jäklar vad gött de är. Men ska försöka sola en gång i veckan nu så man får nåt resultat :)
Nej nu ska jag kolla om de finns nåt jobb att söka!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: