ThereseStrid

Baka..

Har börjat baka som tusan sen köket kom i ordning, är så himla gött att stå i MITT NYA KÖK och göra precis vad jag vill! Jag är super nöjd med köket och det är Robin oxå, känns så jävla gött! Sen att det är stor och ordentligt är ju ett väldigt bra + !
Till veckan är det lite inplanerat som ska bli kul, ska ringa på en jobbannons i morgon. På tisdag kanske jag ska med Lisa in till stan och kolla lite hon har ju en sån bra smak så det kan nog va kul att gå i affärer med henne! Sen på fredag ska jag jobba och på kvällen kommer Linda, Maria och Ida hit! Jag längtar som fan :) Ska bli skoj att träffas igen efter så länge, de var ju ändå 2 ½ år sen vi gick ur gymnasiet! :) Tänker väl att vi ska laga nån mat och sitta och prata skit typ :) Robin fråga till och med om han skulle sova borta så vi fick va i fre :P Men vi får väl se hur han gör med de :)
Annars händer de inte så mycket, väntar på att hitta ett jobb typ. Men jag ligger nog för mycket på latsidan i de fallet om att söka jobb, men vi får väl se vad som dyker upp. Ska ju få praktik av arbetsförmedlingen här om några veckor så man får väl se vad det ger en för möjligheter! Vore ju sköt om de kunde leda vidare till nåt.
Nej nu ska jag nog kolla efter nåt gott recept så får man se om man ställer sig i köket igen snart :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: