ThereseStrid

Sökt jobb..

Har nyss ringt om en jobbannons och killen jag prata med var skit trevlig så hoppas man kan få komma på en intervju iallafall! :) Men man ska väl inte hoppas för mycket!
Ska ju snart i väg till arbetsförmedlingen igen till en jobbcoach. Jag var ju hos en för en månad sen men det var inget kul kan jag lova. Han tving mig att söka jobb som pizzautkörare och de är inge jag vill bli direkt :P Men hoppas de går bättre denna gången!
Ska snart ställa mig vid spisen och steka hamburgare! Så jävla gött att kunna göra mat nu och inte bara leva av Billys panpizzor! :P Köket börjar bli klart men de är lister och sånt som är kvar lite töligt att vänta men de kommer väl upp snart de med :)
Skulle vara så gött att få ett jobb nu alltså så man slipper stämpla, iallafall ett extra jobb så man blir lite rikare känns så töligt att behöva ta från sparpengarna som egentligen ska vara till huset :S
Men kommer ju betala tillbaka direkt jag får ett jobb och pengar :)
Ne nu kallar spisen, Robin blir nog glad om de är klart när han kommer hem :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: