ThereseStrid

4 timmar

Om 4 timmar börjar min semster! Den är efterlängtad nu kan jag lova! :)

Har gjort en lista där hemma på grejer jag "ska göra" under semstern, mycket i trädgården och i huset blir det nog. Men kommer kännas bättre efteråt när man har röjt upp lite.

Första dagen på semstern nu blir det att åka till Orsa, jag, Robin och Carro drar, Kenta kunde inte följa med. Men det kommer nog bli skoj ändå! :) Hoppas vi får se några djur iallafall :)

Kommer förmodligen inte blogga så mycket nu när jag är hemma då jag ska försöka vänja mig av med datorn lite :P Kan ju lätt sitta fast framför den i 3-4 timmar och inte göra ett skit. Och hellre kan jag försöka plocka och städa undan hemma lite mer så man får ordning och reda i huset. Just nu ser det ut som ett bomb nedslag! Men snart är badrummet på plats och allt kommer gå mycket lättare då.

 

Min chef tyckte att vi skulle dra en Road trip till Tyskland i september och jag som aldrig vart där nere tyckte det lät som en rolig idé, hoppas det inte kommer något annat emellan bara och att jag har råd efter min semster :) Skulle vara kul att åka och se nåt annat än vägen mellan Väse-Daglösen nu faktiskt ;) Men vi får väl se hur det blir! Hoppas det blir av för det skulle va riktigt roligt :)

Kan någon förklara för mig meningen med att ligga och köra 70 km/h på en 90 väg. Sen när man kör om och ligger på i 110km/h ungefär så kör bilen som nyss låg i 70km/h upp i röven på en och sen drar på och gör världens idiot omkörningar. Då undrar jag, varför låg han ens i 70km/h från första början? Jag hade aldrig åkt om honom om han hade legat på 90km/h. Men att ligga under det förstår jag mig inte på när man har bra sikt, det är bra väder och inga snutar i sikte. Jävla idioti säger jag bara!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: