ThereseStrid

Ledighet.

Hade ju tänkt att jag skulle "ta det bara lugnt" hela långa helgen. I stället känns det som jag har hunnit med en hel massa grejer! Plockat svamp, vart på 80-års kalasering, tvättat massa tvätt, vart i stan och shoppat lite, vart i garaget, kollat hur huset som Lena och Christer ska förmodligen flytta in i ser ut, försökt kolla klart på 2 Sällskapresan filmer (sett 1 hittills innan jag somnat), hjälpt Virre att bära lite flytt grejor, växlat in massa småmynt så jag och Robin kan roa oss sista helgen på hans semster, sovit en hel del!, sett en karl med klöbber till ben utklädd till en tjej. Ja en hel del småskit som jag inte hade tänkt mig att de skulle bli, men är väldigt glad ATT de blev! :)

 

Robin han därimot har vart as duktig och fixat i badrummet, nu har vi ny dörr in dit och tätskikts(?) mattan är lagd och uppsatt på väggarna. Han har även hunnit med att golfa (mäkta besviken över att hans lag kom sist, men han sa att det inte gjorde nåt ;)), vart på kalas, hittat utstyrsel till Caribien-tema kalas, plockat svamp, ätit 2 svampar, vart på kalas igen och massa annat som jag inte kommer ihåg, jag har nog med att komma ihåg mig själv! :)

 

Åter till huset som Lena och Christer förmodligen ska flytta in i :) Det är super mysigt och jääävligt bra planlösning och allt! Bara att de får in sitt och får göra om det till deras stil tror jag att det blir hur bra som helst! Jag blev till och med avis för det var så mysigt! :) Men jag tror inte de kommer ångra sig en sekund! :)

 

Längtar till torsdag så jag har semester, åker till Orsa på fredag och söndag blir det Ullared och sen Gbg i 3 dagar eller nåt efter det. Sen har jag inte planerat ett skit mer så säg till om det händer nåt kul!!! 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: