ThereseStrid

Borås

Sitter nere i Borås just nu, är här genom jobbet och har gjort JTF-prov, man måste varje år göra ett sånt prov för att jobba som tågklarerare. Jag tycker det är bra att de testar våran kunskap men i bland kan man ju börja fundera på om det är någon som jobbar som tkl själv som har gjort det eller om det är någon som sitter på ett kontor hela dagarna som har knåpat ihop frågorna?! :S
Men iallafall så hoppas jag nåt så förbannat på att jag har klarat det där provet i dag så jag får åka hem i morgon!
Jag känner mig sjukt ensam just nu och vill bara hem till "mitt". Känner mig så här ofta när jag är borta. Jag är allt för hemma kär för att åka iväg! Jag älskar att vara hemma i bland och göra vad jag vill. Men vissa gånger blir jag såklart för rastlös oxå och tycker det är värdelöst att sitta hemma helt själv. Men just i dag känns det tungt, så nära jul och allt och inte veta om man blivit godkänd och kommer hem i morgon eller inte :S
Jag längtar efter Larza oxå :(

De har relax avdelning här på hotellet jag tänkte prova på men känner inte för det just nu och inte när jag är själv här heller :S Lite töligt att sitta där nere själv lixom.
Inte hitta jag något solarium så jag kunde sola heller så jag får väl göra det när jag kommer hem så jag inte är så jävla blek inför julen.

Om jag är hemma på torsdag så blir det uppesittarkväll hos syrran och Kenta, lite att tugga på och spela bingolotto. Men jag ska ju iväg och jobba på natten sen så jag får väl åka vid 23 typ men hinner nog vara med en stund iallafall :)

Nej ska lägga mig och glo på film nu och försöka få upp värmen lite, rätt kallt ute då så promenaden förut var ju minst sagt uppfriskande kan jag lova!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: