ThereseStrid

Lucia

Idag fyller goaste Linda år!!! Grattis!! :)





Jag har även gått och blivit sjuk lagomt till lucia, de passa inge vidare bra :( Ont i halsen, huvudet och magen till och från hela dagen, fryser ena stunden och svettas nästa.. Men dock ingen feber vad det visar på termometern!!
Skulle ju ha vart till Bäckebron och övat i dag för att kunna ta egna turer där sen men det sket sig ju :( Får väl se hur det blir med de.
Frisk lär jag ju bli men det är fan värdelöst att må dåligt!! :(

Helgen har vart riktigt bra iallafall, fredag var lugn till en början, låg och slappa sen hoppa i badet. Larza kom och sa att Natte ville att han skulle komma in till stan och dricka öl med han. Så jag agerade chaffis och åkte in. Där var Natte, Nathalie, Nicke, Lina och så kom stekar-Perra förbi en sväng ;) Sen drog vi till Tobbe en stund innan Jensa ringde oss och ville ha skjuts hem, bara åka och släppa av alla och sen hämta Jensa som var i fin form! Ha ha.
Lördagen var jävligt seg och vi kom inte upp ur sängen förrens vid halv 3 :S Ha ha, åkte då till Snäppvägen och fick mat sen åkte jag, Larza och Git och handla lite på Välsviken. Skynda mig sen att hoppa in i duschen och göra mig i ordning, Virre hade inflyttningsfest så jag och Jossan drog dit och Larza fick agera chaffis på lördagen :P Hade as-kul hos Virre och sedan på krogen med! Var grymt längesen jag och Virre sågs och hittade på något ihop så det var riktigt kul! Kvällen blev inte allt för sen innan vi åkte hem, men var även till Suck och hämta Carro och Kenta innan, sen blev de mat från Kennets :))
Och igår söndag blev de inte många knop, kände redan då att jag var jävligt konstig i halsen :(, klev upp runt 12 gjorde mig i ordning sen drog vi in till stan och tvätta min bil som tyvärr inte blev helt ren. Sen till Konsum och handla grejer till en lasange som Larza lagade i ordning, han är grym på mat!!! :) Jag somna till en sväng efter maten men gick upp vid halv 7 för att gå ner till grannen under (Mård och Marie) och spelade bingolotto, även denna söndagen var det nitlotter vi hade köpt så ingen ny bil, en milijon, en resa eller en fjuttig ny lott ens! Men trevligt sällskap och en trevlig kväll var det ändå! Sen var jag tvungen spela lite Super Nintendo när jag åkte och lämnade av Herr Olsson på Snäppvägen, fan vad kul att spela tv-spel! Jag ska nog fråga om jag får bosätta mig där i helgen och spela lite! :D

Nej nu blir det lasange och sen glass så halsen får lite kyla och den inte är så irriterad hela tiden!! :(

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: