ThereseStrid

Onepiece

Grymt sugen på att beställa en Onepiece dräkt, de verkar ju inte vara allt för dum att mysa i! :) Eller om man ska hitta en mysig dress där byxor och tröja är för sig, är ju bra mycket lättare att gå på toa då ;) He he. Får se hur jag gör!

Har haft semester nu i en vecka! De var så jävla gött att bara vara hemma en vecka och göra massa grejer som man annars inte hinner med! Men det blev även en hel del slappa även om jag blir rastlös när jag bara sitter hemma så orkade jag ändå inte ta tag i saker och göra nåt, men de är väl så en semester ska va! :)
Var iallafall ner till Ullared en sväng och fick med mig lite grejer hem, bra att ha grejer och sånt som är så jävla tråkigt att åka till Ica och handla annars. Tyckte att de hade ovanligt lite kläder och skit där nere, hitta inte nåt i klädväg men det där går ju upp och ner! Därimot hitta jag 2 par skor på Scorett Outleten som ligger breve, ett par stövlar och ett par Uggs hur fula som helst men såååå varma! De var riktigt goa att gå i när vi var på Liseberg i helgen när mamma fyllde år och vi fira henne :) Vi var ju även på en show på fredags kvällen och sen bodde på hotell :)
Efter överraskningsresan för mamma fredag-lördag så drog jag in till Kr.hamn och festa med Dante och några sen drog vi till Mastis. Träffa mycket gamla kompisar och de var så jävla kul att se alla! De är inte ofta man träffar så många på en och samma kväll, men de var väl tur att de var löningshelg när jag var ute! Ångrar inte att jag drog dit iallafall! :) Fast börjar att känna mig gammal när de flesta som är ute är 18 typ :S Ha ha, fan vilken åldersnojja! Blev en rätt tidig kväll från krogen och de var skönt! :) Låg i sängen till typ 1-2 på söndagen, hur ofta har de hänt de senaste?! :D

Sugen på att köpa en helt ny garderob nu till mig, ska börja kolla efter bra baskläder, vardagskläder och festkläder. Köper man nåt varje månad så blir de ju inte så dyrt eller så mycket heller, bara de att jag har lite dåligt med plats i min garderob, men får försöka rensa lite då och då :)

Julklappar oxå, vad ska man köpa? Vilka ska man köpa till? Hur mycket ska det kosta? Sjukt svårt det där!
Vad önskar jag mig? Har sagt att jag bara vill ha pengar, men sen kommer jag på smågrejer i bland som jag vill ha men de kostar ju några hundra och då känns de lite för dyrt för att önska sig de :S
Är glad om jag får en bra jul bara! Ska ju jobba julafton, juldagen, annandagen så får ju bli lugnt i år iallafall men man kan ju ha kul utan alkohol oxå! :)

Är väldigt glad allmänt nu, allt känns riktigt bra nu, jag bor bra, jag mår bra, jag har ett bra jobb och jag trivs riktigt bra i Skattkärr och med folk i Skattkärr! Är glad att jag flyttade hit och inte någon annanstans! Syrran och Kenta har hjälpt mig så jävla mycket det senaste så jag är otroligt glad över att ha de så nära nu!
Jag är nöjd med livet och ALLA runt om mig just nu! Ni är guld värda!! Och folk vet om jag menar dom eller inte för sån är jag och det vet mina kompisar!

Nej nu ska jag öppna en påse ostbågar och dricka julmust ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Du är rätt bra att ha oxå så här kl 03.08 en onsdag natt :P

2 Therese
skriven :

Hahhaha du är gött störd :P