ThereseStrid

Plugg

JTF prov om en vecka, jag ser inte fram emot det. Pluggar lite då och då för att inte behöva mata in allt i skallen dagen innan. Om man inte klarar JTF provet blir man tagen ur tjänst och får göra omprov och plugga mer. Alltså vill jag klara det på första försöket för att få jobba nästa vecka och veckan efter de!! :)
Får ge mig fan på att plugga mer i helgen och nästa vecka oxå.

Jobbar natt nu denna vecka så jag har hela dagarna lediga, jag sover några timmar efter jobbet och är jag någorlunda pigg efter de timmarna så hinner man med ganska mycket, i dag har jag tvättat, gått lång promenad, diskat, solat, badat, slagit in julklappar och slappat!! :) Snart kommer Jossan och vi ska väl som vanligt prata skit och kolla på DH, sen är det dags att bege sig till Daglösen för en ny natt.
I morgon hoppas jag hinna med en del oxå, ska försöka komma upp hyfsat i tid och åka in till stan och handla klappar och handla något till mig själv :) Blir nog inte så svårt att hitta något till sig själv! Hehe.
På kvällen i morgon ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad igen, man mår jäkligt gött i kroppen när man gått en bit i denna kyla och sen får komma in och lägga sig i värmen :)

Är det någon som har något tips på bra salva mot bristningar? Eller något annat man kan göra om man har de? Fattar fan inte om jag har växt för fort eller vad de är för jävlar vad mycket bristningar jag har fått :S Är inte helt nöjd med dom kan jag lova :(
Man kan väl sola så kan de "blekna" lite va? Jag får nog lägga mig på mage nästa gång i solariumet så jag inte får den där jävla bambi fläcken på ryggen/röven oxå.. Ha ha fan vad ful den är!!

En av mina kompisar som jag har haft längst är ju Virre, vi har känt varandra sen vi var 5-6 år ungefär, vi döptes även samtidigt när vi var bebisar. Men det är något som är så jävla sjukt med oss, alltid när någon av oss hör av sig till den andra så har den andra tänkt gjort de oxå. Alltid får jag höra när jag ringer henne "Ååå jag tänkte precis ringa dig" eller något i den stilen. Och då kan det vara så att vi inte har pratat på över en månad. Som i dag då ringde jag och tänkte fråga om vi kunde komma in till henne och se på DH i kväll, då säger hon att hon hade tänkt ringa mig och fråga det igår kväll. Sjukt!! Jag kan lika gärna åka direkt till henne nästa gång jag tänker på henne för jag vet ändå att hon tänker samma sak.. Ha ha.
Men på lördag ska jag till henne iallafall på inflyttningsfest!!! Jag längtar som fan!! Har inte festat med Virre på aslänge och vi har grymt kul ihop när vi väl hittar på nåt så jag hoppas denna kvällen blir bra!! :)

Nej nu blir det mys i soffan innan Jossan kommer :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: