ThereseStrid

Rubrik är inge lätt!

Det finns 2 karlar som är så fruktansvärt lika varandra på en del saker, sen är de HELT olika på andra. Jag skrattar åt den ena när han säger vissa saker och om den andra skulle säga precis samma så skulle jag inte skratta. Det där är för att "jag" inte blir drabbad av vad den ena säger men det blir jag av vad den andra säger. Knäppt!
Men det känns skönt på något sjukt vis att veta att andra människor får höra precis lika mycket töl som en annan får. Att man kanske inte växt upp helt i misär ändå utan att världen och en del familjer ser faktiskt ut så.

I dag för 5 timmar sen gick jag på helg, långhelg! Ledig resten av dagen i dag, fredag, lördag, söndag :)) Så jävla gött! Hoppas jag hinner med en hel massa saker! I kväll kommer det jag har längtat efter i 4 nätter, slippa sova själv! Gött som smör att slippa sova i soffan på jobbet det innebär ju alltid ensamma nätter de! Tänk vad en långledighet kan göra mycket för kroppen! Det känns som man har haft semester när man kommer till jobbet på måndagen! :)

I dag ska jag försöka hinna med en tur till Bergvik, hitta några mer klappar sen kanske något som jag kan ta på mig i helgen då jag ska ut! :) Sen ska jag och pappa åka och hämta min bil som de förhoppningsvis har hittat något fel på som inte kostar flera tusen att laga! :S Och efter de blir det nog att träffa Ida och tjöta med henne en stund och sist men inte minst kommer Larza! Hoppas jag iallafall. Ha ha. Vore ju gött töligt annars! :P

Igår när vi satt hos syrran så kom mamma, hon kan den där grejen med att säga rätt saker hon! Ha ha. Jag förstår inte hur hon lyckas, men de är väl bra att hon tänker på djuren i första hand! Ha ha ha. För er som vill ha mer info kan ni läsa min systers blogg www.carolinestrid.blogg.se ;)

Nej nu får det nog bli frukost #2 eller om man skulle slå till med lunch i dag kanske?! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: