ThereseStrid

Säg till istället!!

Nåt jag verkligen tycker är skit jobbigt är när folk inte vågar säga till en att man har en buse i näsan! Ha ha, är det bättre att de får sitta och stirra på den och äcklas av den än att säga till personen att den har en buse i näsan? Igår på julbordet gick jag på toa och upptäcker då till min stora fasa att jag har suttit med en kråka så långt utanför näshålet som de bara går! Fan vad pinigt! Där har folk suttit och glott och äcklats säkert. Ha ha. Oftast om jag ser någon ha en buse i näsan så säger jag de till personen i fråga. Vissa undviker jag dock att säga de till bara för att de ska få upptäcka de själva när de går på toa så de får stå där och skämmas lite! Ha ha ha. Sånt här kan jag garva åt i flera dagar! Och typ en sån grej som när jag vart typ 14 år och gick runt på stan i Kr.hamn och tyckte alla kolla så jävla mycket, 14 i huvudet var jag ju verkligen och sög i mig uppmärksamheten allt jag kunde. Sedan när jag kollade mig i en spegel inser jag att jag har gått med gylfen nere över hela stan! Tjjjiii fick jag! De vara bara svälja stoltheten och gå vidare de! :)


När jag slutar jobba ska jag ta hopp-bilen hem i all snö och sedan slänga mig i en dusch och hoppa i mjukiskläder och dra i mig massa varm glögg!! Jobb helg har jag framför mig, bra de så jag inte gör över med så mycket pengar! Men nästa vecka ska jag spendera många kronor på julklappar! Hoppas jag hittar några bra bara! Svårast att köpa till är Carro och Kenta!

Nej nu får det bli lite JTF plugg igen!! Var ju tvungen ta en paus så inte hjärnan går varm!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 han brevé ;)
skriven :

Den missa ja iaf! haha ja hade sagt nå om ja sett den!

2 Therese
skriven :

Haha de är bra att jag kan lita på dig Mattias :P

3 Carro
skriven :

Kan ju säga att du är svårast oxå, "fröken har allt och bara det bästa duger" :P

4 Therese
skriven :

Hahahha nej då.. Jag behöver säkert massa grejer, som inte är så dyra!! :D