ThereseStrid

Skräll att det händer mig!

Bra början på julen...Eller INTE!
Var iväg i dag och skulle kolla lite på Bergvik, kolla om jag hitta några mer julklappar eller så, vilket jag dock inte gjorde. Tur kanske man kan kalla det!
Sen när jag skulle ta den lilla svarta hoppbilen därifrån så står jag i kö och då är det en j*vel som backar på mig! För att försöka få han att inse att han börjar komma väldigt nära mig så hänger jag mig på tutan för att försöka få hans uppmärksamhet att han ska kolla bakåt! Men nej fan inte de, bara rakt bak, PANG! Rätt in i sidan på min bil! Gaaah va trött jag blev, efter en tölig morgon så fick han sig ett uttag som räckte.. Kallade den där lille killen för både det ena och det andra innan han fick en syl i vädret, men då kom jag igen och skrek och frågade va fan han inte använde backspeglarna för! Hmm, nu efteråt kan jag hålla med om att det var dumt gjort, men fan jag blev ju arg! Hålla på att backa så där rätt ut dagen innan julafton när det är som mest folk ute (om man bortser från Ullareds parkering då såklart!) men har nu bett om ursäkt till den lille killen genom hans far!
Men det jag vill komma till är att jag anmälde skadan vid 12 på dagen i dag, vid 16 hade jag fått svar och det var typ bara åka in till verksta med bilen så lagar de den och jag behöver inte betala ett jota då de ansåg att allt var hans fel! SKÖNT! Trodde julen skulle bli ÄNNU mer katastrof än vad den redan är!
Skräll att sånt händer mig verkligen..
Men iallafall allt gick ju bra och de var ju tur de! :)

Ska göra mig redo snart för en uppesittarkväll på Gräsandsvägen, bingolotto, trevligt sällskap och mat väntas! Gött göttigött gött!!

Jag är inte någon jävla mellanhand som jag sa.
Hoppas han gör det bästa av situationen och skriver brevet själv.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: