ThereseStrid

Brolle! <3

Har gått och blivit 14 år igen känns det som! Var och såg på Brolle igår och jävlar alltså va snygg och charmig! Men visst fan kan han sjunga oxå! Jäkligt bra låtar han gör och gör covers på! Kvällen var trevlig, men känns så tråkigt att en annan aldrig kan drick några cider typ. Oftast har jag ingen lust när folk ska ut på grejer men som igår kunde jag inte p.g.a att jag skulle jobba, typiskt när det jämt krockar. Samma ska blir det ju på lördag när vi ska till Anders och Lisa på kalas då kan jag inte komma förrens vid 21 typ och kalaset börjar 17, sen måste jag vara helt nykter för jag börjar jobba 04:30 på söndag morgon :( Men det får gå! Jag kanske tar igen allt mitt på semestern :P Men skulle inte tro de :P


I förrgår var jag och Robin på Kolmården, var mysigt att vi hitta på något själva och så, men tyvärr valde vi en dag då det var knökfullt och hur varmt som helst! Och jag lyckas sätta på mig snortajta jeans så jag höll på att storkna :S Men gött att komma hemifrån en sväng och se något annat, även fast de blev en del felkörningar :P


Nu jobbar jag 2 veckor till sen har jag 3 veckors semester! :) Vet inte riktigt vad jag ska hitta på då, mer än att åka till Orsa björnpark och sen till Göteborg och Ullared. Sen är det 2 veckor som är helt oplanerade så hoppas jag kan komma på nåt bra att göra och att någon annan är ledig då oxå, annars får jag hoppas på fint väder så jag kan ligga och steka hela dagarna! :)


Förresten så måste ni läsa http://livetsomlena.blogg.se/ min gamla barndoms granne som skriver om precis allt möjligt! Och fan vad mycket jag känner igen mig i. Hon träffar alltid precis RÄTT!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: