ThereseStrid

Helgen!

Helgen som har gått har bestått av sjön, minigolf, granar och moster mys!
I fredags var jag, Robin, syrran och Kenta ute på sjön med Kentas båt. Vi var till hans farmor och farfars stuga och bada och sola. Sen åkte vi in till stan och käka mat på Napoli och åkte runt Karlstad med båten, vilket jag aldrig har gjort förut och jag tyckte de va skit kul! Kul att se hus och stan från ett annat håll än bilen jämt :)
Sen på kvällen var jag och Robin hos Britt med Johan och Lena och käka mat och umgicks lite, sen åkte jag hem med Robban som var hos mamma och skulle hjälpa henne att arbeta lite i trädgårn men han tog kvällen och kom förbi oss en sväng.

I lördags så vart det att slappa lite då vädret inte var på topp och så var vi ganska slitna från fredagen. Men på kvällen körde jag och Robban syrran och Kenta till stan och sen åkte vi hem.
Igår söndag åkte jag till mamma på morgonen och hjälpte till med granhäcken, jävlar i gatan vilken häck! Jag kommer aldrig i mitt liv skaffa en granhäck, det är en sak som är säker! Tung, hög, bred och jäkligt stickig! Men ner kom den, efter många timmar! Efter det blev det hem och se på film och vila, sen åkte vi in till stan och mötte upp hela familjen Kjellman och drog till Skoghall och spela minigolf! Då jag inte är intresserad av sport för 5 öre så är jag heller inte så duktig på de! Men fan jag fick allt i några snygga bollar! Typ 2 av 18 hål var väl helt okej! :P Och sist kom jag! Men fan så kul de var!

I dag då, jo jag sitter här i Daglösen och väntar på tåg som ska komma förbi! Vädret är inge vidare i dag så det är att bänka sig här eller framför tvn. Just nu här alltså men tvn bli nog i kväll efter ett uppdrag jag ska ut på först!

Jag har suttit och räknat på hur mycket timmar jag skulle ha jobbat denna månad, men med raster hejvilt och övertid och massa tjafs och telefonsamtal mitt i så kom jag inte underfull med det ändå! Blev bara fel ju mer jag försökte så jag strunta i det och hoppas lönen blir en glad överraskning i stället!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: