ThereseStrid

Idéer?

Nu under sommaren har jag lust att dra i väg och kolla om man hittar några bra outleter med prylar och kläder. Har någon nåt tips om någon bra? Det är ju så gött att bara dra i väg en eftermidda och kolla lite i någon affär sen åka hemåt igen, kanske stanna till och käka eller fika på nåt ställe? Nån som är sugen på att följa med? Då min sambo hatar att åka bil (för han ser all tid i bilen som restid till och från jobbet typ) så får jag oftast åka själv eller dra med mamma :P


Sitter återigen på jobbet, men har bara 5 timmar kvar sen är jag ledig i 3 dagar!!! :) Så jävla gött!!


Hoppas Robin kommer greja lite i badrummet så att elen och sånt kommer på plats så han kan börja flytspackla golvet sen, jag vill se hur det blir men normalhögt golv och gips på väggarna! :) Taket han satte upp härom dagen blev hur bra som helst!! Riktigt snyggt! Den dagen kaklet kommer upp kommer jag vara jäkligt spänd på hur det blir, hoppas det blir lite färgskiftningar i det som vi har tänkt oss :)


Nej dags att fundera lite med på vad jag ska skaffa för hobby här på jobbet :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: