ThereseStrid

Jag blir så glad!

Igår satt jag och funderade på vart jag kunde hitta "snygga" gummistövlar för tjejer. (Gummistövlar kommer nog aldrig bli snygga?!) Men iallafall så skrev jag en statusrad på fejjan och kolla om någon hade nåt förslag, det kom några och jag tänkte att jag skulle åka och titta på de ställena. Men förut i dag fick jag ett mms av Lena att hon hade hittat något hon trodde kunde passa mig, ett par gråa med Marlyn Monroe på! Drog i väg ett svar tillbaka att jag kunde tänka mig de men bara de fanns i storlek 37 och det enda paret som fanns kvar var i storlek 37! :) Hon hade även fått ner priset på dem 50% för att de var missfärgade framme vid tårna, typ gulnade där, men va fan jag ska bara ha de när det är blött ute och när jag går i skogen så jag skiter i om de är missfärgade då. Allt är bättre än de jag har nu som är egentligen min syrras men som mamma har haft och sen fick jag ta dem och som det även är hål i. Ha ha. Men tänk vad jag glad jag blev för en sån grej! Nån som har snappat upp att jag skulle leta efterstövlar och tänker direkt på mig när hon ser ett par som jag skulle passa i! Fan vad kul de känns!!!

 

Sitter på jobbet i dag igen, jobbar till halv 7 i kväll och sen ska jag sova här för jag börjar kvart över 4 i morgon bitti igen så ingen idée att åka hem, bättre att spara lite på dieseln de lilla man kan spara in på så. Men efter jag har slutat i dag tänkte jag ge mig ut på svampjakt, se om det finns något guld i skogen! Hoppas bara jag inte går bort mig här i Daglösen ;)

 

Kände en känsla av fan vad äcklig man är i mun efter att ha ätit fisk. Det är väl även så när man har druckit mjölk, yoghurt och sånt tycker jag oxå. Men satt och tänkte på det förut iallafall och så kom jag att tänka på min sjukskrivna chef här på jobbet, jag är inne och läser hans blogg. I varje fall så skriver han om hur det är att ha cancer, han har nyligen genomgått en operation i munnen och skriver då att han inte kommer få äta, dricka, borsta tänderna, skölja munnen på en månad tror jag det var. Fy fan jag som kan bli hyper nojjig i bland när jag inte har borstat tänderna kan inte ens föreställa mig hur det känns. En känsla av ny borstade tänder är ju så gött! Man har det faktiskt jävligt lätt i livet mot vissa andra! Men alla har vi med och mot gångar.
Men läs hans blogg om ni är nyfikna, då får ni nog en tankeställare. http://www.byfanen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

:) Jaa sån är jag :) Läste lite av hans blogg. Speciell och intressant man det verkar. Själv så har jag tagit semester från mitt bloggande. Men på måndag ska jag skriva så att fingrarna blööör :)