ThereseStrid

Längtar efter ledigt!

Älskar att jobba och kunna försörja mig själv och gillar mitt jobb grymt mycket! Men i dag är jag jäkligt trött i huvudet och ser fram emot helgen nåt enormt mycket! Jag vill bara kunna gå runt i pjamas hela dagen på söndag, men om jag känner mig själv rätt så har jag inte ro i kroppen för att göra det.. Men jag ska försöka! :)


Igår jobba jag förmiddag här i Daglösen, sen drog jag direkt till Årjäng och hälsa på Linda! Så jävla kul att ses efter att inte sett varann på väldigt länge! :) Hon visa mig lite av Årjäng och vi var och käka och kolla lite inne på ÖB :) Jag hoppas att hon och Maria får riktigt kul i London nu i slutet på veckan! Det är de värda! :) Gud vad kul för dem att åka!


Robin är uppe i Gravol nu, han åkte igår morse och kommer hem i kväll, men eftersom jag skulle sova själv i natt så bäddade jag i vardagsrummet för att kunna se på tv och ha de gött med lite te och skorpor på kvällen, men tror ni jag såg på tv eller drack upp teet? Halva koppen stod kvar på bordet i morse och jag somna väl efter en kvart när jag började titta på tvn :S Jag kan inte se på nåt utan att somnar! Störsamt! Men hoppas jag kan va vaken lite längre i kväll så jag inte är så trött i morgon kväll för då vill jag se fortsättningen på ett norskt program på kanal 9 som var så jävla spännande förra veckan! :) Och i kväll är det ju Morden i Midsommer som jag måste se!


Och de sista som jag stör mig sååå jävla grymt på! När folk inte gör sitt jobb! Nej jag är inte världens plikt trognaste heller men fan jag försöka sköta mitt eget så att ingen annan blir drabbad iallafall! Alla människor kan göra fel, en gång ingen gång. Men flera gånger i månaden?! Nej fy fan för vissa människor!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: