ThereseStrid

Rött

Ja överallt på tågsträckorna är det rött, alltså upptagen eller avstängd bana. Inte mycket att göra nu på sommaren när alla arbeten ska utföras på järnvägen. Men ändå lyckas det bli fel så jag som skulle börja 04:15 i morse la mig här och sov i natt, vid 04:00 ringer telefonen och då undrar de om jag kan öppna station tidigare för tåget blir sent om jag ska börja 04:15. Det har alltså fått fel på schemat, 03:45 behöver jag börja om tåget ska gå i rätt tid. Får ändra om i schemat igen :S



Helgen har rullat på snabbt, har jobbat fre, lör, sön. Robin var här och hälsade på i lördags :) Det var skönt att få sällskap, vi gick ut och kollade lite sen var vi inne i Filipstad och handla lite gött sen satte vi oss här och bara slappa :) På kvällen åkte vi hem och skulle bada lite men vi kom väl i till knäna sen var de för kallt :) Men igår var vi faktiskt i en stund i sjön när vi väl kom ut och det var skönt att svalka sig lite!



Hur tänker folk som man inte prata med på över 2 år när de hör av sig bara så där? Och det känns som de ska ta förgivet att man ska vara trevlig och glad? Äsch mycket man tänker på! Men ska aldrig förhoppningsvis bli så dum i huvudet igen som även jag var på "den" tiden.



Vi ska försöka strya ihop ett gäng och åka gummibåt från Forshaga till Karlstad här snart oxå! Ska kolla runt under veckan och se när folk kan. De vore jävligt kul om de var fint väder nån dag så man kunde dra iväg! :)


Nej i dag får det räcka så här!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Angelica <3mamma till Liam & Noel<3
skriven :

Tackar =))



Ja fan de är skit jobbigt, men men de blir väll bättre & så fort de är borta så är de nog bortglömt oxå.. men träligt som du säger, inte så här jag hade föreställt mej att de skulle vara efter förlossningen!!

Hoppas allt är bra med dej :)