ThereseStrid

14 igen

Jag har tagit över Carro och Kentas roll och blivit 14 igen! Hela helgen har gått igen och de känns som man är 14 igen när man har vart ute och tagit en 2 dagars. Va fan jag gillar ens inte krogen, jag gillar inte att dricka och jag gillar verkligen inte att va bakis! Men faaan vad kul jag har haft!
Funderar på vad fan jag har gjort de senaste 2 åren? Jag har lärt mig grymt mycket om mig själv iallafall, det kan jag säga nu. Och såklart har jag haft mycket annat kul! Men oj vad man kan ändras genom att gå i från ett förhållande och bli själv. Jag har kul nu, jag kan gå ut och festa med mina kompisar utan att få dåligt samvete för nåt, allt är jävligt skönt nu och jag hoppas det förblir så!

Fredagen och resan till Skåne var enkelt avklarad, dit och lämna bilen och hem igen! Kenta körde ju hem så de gick undan kan jag lova, ha ha. Väl hemma blev de pizza och Skattkärr-Bos flytt, (han heter numer Bo-Erik eftersom han blir en Olsson nu). Sen hem och vila en timme sen in i duschen, Larza kom och vi drack en cider sen ringde Natte och tjata om att vi skulle med på krogen och efter mycket tjat och skrik av han så blev vi väl med :) Lagom kväll och hemma tidigt! Skönt :)

Lördagen blev ganska hektisk, vakna gjorde oss i ordning drog och hämta Kenta, hyrde kärra och åkte till IKEA efter lite krångel var vi ute därifrån med en helt ny säng och gavel och sängkläder åt mig och 5 nya ljus åt Kenta! :D Faaaan vilken skön säng jag har köpt! Jag är så nöjd! :) Sen var det bara hem med sängen och lasta av, lasta in den gamla och dra till Väse med den och sen slänga pappas gamla och sen lämna kärra och sen till Olssons och få sig lite mat :) Hann även med att tvätta 6 maskiner därimellan och sola med Catten, sen skruva ihop sängen och börja göra sig i ordning, folk började komma hit och vi började dricka.
Vi drog till Nöjes och började bowla och jäääävlar jag har nog aldrig skrattat så mycket när jag har bowlat någongång! :D Jag säger som jag sagt förut, Stefiz är bland de roligaste jag känner!
Vi beslöt oss för att skippa i Nöjes sen efter bowligen och skulle ner till stan, vi kom till Tingvalla sen var det som alltid när man har Jocke med sig, något händer! Nu vart de "bara" 4 stygn och tejp för hans del! Ha ha ha så jävla typiskt! Jag lider med han att det alltid lyckas hända något! Men det var ju tur att det var självförvållat och inte något dumt bråk som ställde till de! :)
In på krogen kom vi aldrig utan drog och käka och åkte hem istället.
"Passer det inte kan du åka hem" jag måste vara bland de trevligaste människorna man kan träffa på fyllan!
Ha ha hade skoj innan Nöjes och på Nöjes iallafall och de var de som var huvudsaken! :)

Igår söndag var de bara lugnt! Riktig slappar dag! Som de flesta av mina söndagar såg ut för några år sen :)
Var ut till Natte och höll han och Nathalie sällskap när de spela Bingolotto oxå, kan erkänna att jag var bra sugen på att rycka lotten ur handen på dem och spela själv! Fan de suger i bingo tarmen! De får nog fan bli bingo snart igen! Jag blev så till mig så när Natte var ett nummer i från bingo så jag skrek rakt ut, de måste tro att jag är världens rå mongo!

Jag slipper lämna in bilen i morgon oxå, jag kan bli så trött på bilmekaniker som endast kan sätta i en sladdjävel på bilen och säga vad som är fel på den för att en dator säger det och inte kunna tänka något själva i stället!
Det fanns tydligen en annan mekaniker som tror sig veta vad felet kan vara utan att ens felsöka bilen för att det har jag redan gjort 4 gånger eller nåt och han kunde lägga fram sin teori genom det jag har berättat och de han har sagt låter vettigt, bättre att testa om hans grejer funkar då?! Det känns som de iallafall!
Pengar pengar pengar de är det enda som är nåt just nu känns de som.. De går åt som smör i solsken iallafall kan jag lova! Men va fan jag har väl fått ändrat mig de senaste månaderna i mitt tänk och sätt så även mitt penga beroende har ändrat sig kan jag lova! Men snål de kommer jag alltid att vara! ;)

Ullared om 1 och ½ dag <3




























































Jo men vi är gööör normala! Och jaaa jag ska köpa ny kamera, sluta tjata! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: