ThereseStrid

8 minuter kvar

Snart börjar Gossip Girl som jag ska lägga mig och se på, tur att jag har satt klockan på ringning 05:20 i fall jag somnar i söffa i kväll.. Är jäkligt trött som man brukar vara på söndagar då man inte gjort ett skit..
Gårdagen var rolig iallafall, jag hade ju Charlie här över natten till lördag och sen på dagen igår, så då gick vi på bio och tvätta bilen och så åkte hem med honom till Sunne, var även förbi Jonas som jag jobba med på Wiréns och sa hej! :) Sen blev de att åka hem till Skattkärr igen och få sig mat hos Kerra och töla lite, sen hem och duscha och svida om till gå ut kläder, drog in till Stolpe på Bellevue (Stavning?!) med Larza och drack lite sedan styrde vi en taxi mot stan och försökte välja vilken krog man skulle gå på.. Efter 3dje gången gillt så blev de tillslut Ankan :) Var rätt kul att umgås med lite Skattkärrs folk så man inte blir helt isolerad här och blir en enstöring.. :) Hemfärden med Natte var helt klart vansinig med hans jävla bil :P Men visst fan gillar jag att åka fort och sånt men inte med andra bilar i närheten :P

Nej nu får de fan bli söffa och gloo..

Vi får väl se hur framtiden blir!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: