ThereseStrid

Bryt

Får mig nog ett bryt snart. Fan vilka människor de finns alltså! Tur jag har så mycket folk man kan prata ur sig med iallafall!
Men det är väl tur att inte alla är likadana kanske, men i bland har jag svårt för att förstå hur andra människor tänker. Jag måste vara väldigt speciell och egen för tydligen är det bara jag som tänker på ett visst sätt!
Jobbar helg väntar och det kändes bra till för ungefär 5 timmar sen, jag vill bara spy! Fan att sitta här uppe hela helgen :S Men får se de positiva i de hela och tänka på vad kul jag kan ha någon annan helg när jag är ledig istället, (men de är svårt att se fram emot just nu)!
Har satt ut min bil på blocket och hoppas någon kommer och köper den så de får bli en merca snart i stället. Än så länge har 4 st hört av sig och de har gått 1 dygn så nåt intresse har de ju vart, men får se om det blir segt eller inte :S
Nej i kväll får de nog bli att steka upp lite kantareller och götta sig i och i morgon bitti får de bli en långpromenad så kanske den här aggresiva attityd jag har släpper lite..

Bryt ihop och gå vidare... Lättare sagt än gjort!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

Ja du är väldigt speciell och egen men det är ju de vi gillar hos dig:)

2 Lena
skriven :

Håller med föregående talare! Smart Cathrin, smart! :)