ThereseStrid

Dagen kunde inte ha börjat sämre

Efter mycket om och men igår så somna jag vid 00:00 eller något.. Efter att ha vart dyng trött hela kvällen vart jag i stället pigg och rastlös, la mig i sängen med datorn och satte på lite musik och kolla runt, fejjan, aftonbladet, bloggar och ditten och datten.. Och snokade och snokade, ja för det är ju det jag gör när jag är ute på fejjan, varför skulle jag annars ha de? Jag är ju grymt nyfiken på andra människor och hur de tänker och tycker och är de dumma nog att skriva ut de så är det väl bra om jag läser de? :)
Sen ringde klockan 05:20 i morse, upp och gå i sömnen en stund, lura in Skattkärrs-Bo som smiter ut och sånt. Sen gå ner till bilen och trycka i nyckeln för att höra ett svagt jävla skit ljud och ser i displayen att de står nåt på tyska, typ verkstad tror jag (jag kan inte tyska men jag chansar, det började på v så jag borde vara nära!) jaha där var det batteriet dött! Ringer och väcker syrran, inga startkablar hade hon heller. Får bli en promenad i rask takt hem till henne, skrapa rutor skynda på henne och köra henne till jobbet för att sedan låna hennes bil vidare till mitt jobb.. Och jag säger då de, jag ska fan ha en ny merca! De finns ingen bättre bil!
Men i eftermiddag blir de batteribyte och testa starta upp passaten igen sen ut på annons! Å vad jag längtar till den dagen jag får sätta röven i en merca igen.. De är bil de!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: