ThereseStrid

En hjälpreda och lite sällskap

Jag skulle allt vilja ha en liten hjälpreda i bland. När jag har tvättstugan så brukar jag ha så himla mycket tvätt, då skulle det vara skönt med en hjälpreda som bär all tvätten, tvättar den, torkar den, manglar den och viker den! Lägga den i lådor och garderober gör jag helst själv så jag vet vart den är. Sen skulle det vara bra med en hjälpreda när jag ska laga mat, den säger vad jag vill äta, den handlar det, den lagar det och jag äter det. Perfekt! :)

Lite sällskap skulle jag oxå vilja ha. När jag sitter hemma och bara ugglar så vore det gött att prata med någon annan än Bosse. Han svarar så jäkla dåligt oftast. (Eller bara skriker, mjauuuu mjauu majuu, jävligt töligt i längden att höra på.) Nej lite sällskap skulle va kul att ha i mellan åt. Jag har ju redan fixa de på tisdagar. Då agerar Jossan som DH kompis med mig, mycket prat, lite tv-tittande och lite fika :) Perfekt lite sällskap de! Lite sällskap skulle även funka att ha med på jobbet i bland, men då kan jag kalla det praktikant så den kan lära sig det hårda med att vara Tågklarerare!

Finns det några vänliga själar som vill vara hjälpredor eller lite sällskap? Om ni tror det blir för långtråkigt kan jag även hitta på mer sysslor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Jag är jättegärna din lilla sällskapskompis, kan va gött o faktiskt bara sitta o inte göra nått, bara gött o va me nån, elr bara prata massa skit om allt o inget :) Bara att ha någon hos sig, då blir man på bättre humör o kommer på andra tankar, ja funkar iaf så att e jag själv så kommer massa jobbiga skittankar upp i huvudet o jag blir depp som fan. Bara du hör av dej :D Kramar

2 Therese
skriven :

Absolut får du bli de Emelie! Vi får ta och ses någon kväll snart och prata ur oss lite! Ska bara kolla när man har tid, tycker de är nåt hela tiden nu :S Men hör av dig om du vill komma förbi Skattkärr om du typ vart i Karlstad eller nåt :)