ThereseStrid

Glögg kväll

I dag hade jag glögg kväll hemma hos mig. Hade städat och fixat under dagen så gästerna inte skulle känna sig obekväma med att ta av sig skorna. Skattkärrs-Bo har ju en tendens till att lägga all sig mat överallt utom i munnen verkar det som.. Typ som mina VITA mattor.
Jossan droppa in först och vi satt och töla som vanligt, sen kom Catten och såg väldigt skeptisk ut till Bo hon gillar inte katter, sen kom Virre sist men inte minst, fast i detta fallet är hon nog minst av oss lilla plutten :) Glöggen hällde jag upp i en sån där skål med ett värmeljus under, jag mitt dumma fan trodde ju så klart det skulle räcka som uppvärmning, en timme senare var den fesljummen, men vi drack ändå, ur de där jätte små glasen som var med så Catten klaga på att de stötte i hennes näsa :)
Men gött var de, hjortron glögg är alltid gött!
Vi kolla ju på DH och satt och prata skit som bara tjejer kan göra!

Nu ligger jag i sängen och njuter av att vara ledig i kväll, i morgon och på torsdag förmidda :) Sen blir de jobb en veckan sen SEMESTERRRRRRRRRRRR! Fy fan vad gött de ska bli! Ullared ;)
Snö har de kommit i dag oxå, men det är ju som alla andra år, ja det brukar ju snöa några månader sen ger det sig, jag har vart förberedd några veckor nu med vinterdäck och allt känns skönt faktiskt! Jag vill inte åka av vägen än på ett tag!

Funderar på hur jag ska spendera min dag i morgon, vet iallafall att jag ska åka och provköra en bil på eftermiddan och fixa ut min bil på annons, Stefiz som vet hur sånt där går till efter konstens alla regler får hjälpa mig.. Hahahhaha.. Nu fick jag till de va syrran? ;)
Hoppas jag håller mig från telefon i morgon och inte skickar några dumma sms! De kan inte vara nyttigt att man inte har lås på dum sms alltså, jag borde verkligen ha de.. Eftersom jag mitt dumma fan inte har någon karaktär så är det jävligt svårt att hålla sig i bland! Men jag ska nog klara mig, tänka först handla sen!

Film och sen sova.. Förresten måste kolla tvättstuge tid i möra oxå, alla kläder börjar lukta nu.. Ha..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 catten
skriven :

aa men tjena lixom dricka glögg ur snappsglas typ;) haha.

2 Therese
skriven :

Käft Catten, de var glögg glas ;) Men för små bara!! :P

3 Carro
skriven :

Ja jävlar va fyndig du är :)