ThereseStrid

Kattfan fattar ju..

Jag berätta ju härom dagen att Bosse Håkansson skulle få flytta, jag berätta det ju även för han. Gissa vem som har haft världens goaste katt nu sen dess?! Han förstår ju mer än vad man tror! Han går och åmar sig och ska sitta i knä och va go och har börjat städa och diska efter sig och mig allt bara för att jag ska ha han kvar tror jag.
Nää nu överdrev jag. Men han har vart gör go de senaste dagarna så han förstod nog de där ordet flytt lite iallafall :P Men de är tur att han får träffa mig ofta ändå när flytten bär av! På fredag eller lördag händer det nog :)

En annan sak jag ska göra på lördag är att åka in till IKEA, kolla om de har en bra säng som jag tycker om och vill ha, hoppas på gratis hemleverans som jag fick ett mail om att jag ev. kunde få och sen betala och gå ut och se så där jävla glad ut! :D Ååååå jag vill så gärna ha min nya säng NU! Synd att jag jobbar eftermidda 2 dagar nu annars hade jag åkt in efter jobbet :)

Håller ju på att sälja min bil oxå, herregud vilket folk det finns, vill byta mot diverse saker som jag ens inte skulle kunna komma på tanken på att köpa, men de kan väl få tro det en stund om de vill. Men annars så får man ju ett bud på 30tusen mindre än vad man har begärt, snåla jävlar. Ha ha. Jag skulle nog göra samma sak :P Men hoppas någon vill ha bilen så jag kan få en annan!! :)

Min semester vecka som jag skulle vara ledig och bara ta det lugnt på är nog snart så fullbokad den kan bli.
Fredag - Skåne med Kenta
Lördag - Sola, gå ut och gå, åka till IKEA, åka till systemet, Catten, Stefiz, Alex kommer och vi ska och bowla (får se om någon mer ska med).
Söndag - Antagligen slappa :)
Måndag - Ska försöka hinna hälsa på Linda efter hon har slutat om hon har tid! :)
Tisdag - Vet inte än.
Onsdag - Ullared med mamma och kanske Anna! :) Mamma fyller 60 år! :)
Tordag - Vet inte än. Lön är de ju då, kanske handla mat!
Fredag - Överraskningsresa för mamma! :)
Lördag - Överraskningsresa för mamma, sen kommer vi hem på kvällen så får se vart kvällen bär i väg.
Söndag - Sista lediga dagen och jag måste åka till jobbet kl 23:00 för jag börjar 00:30 på måndag natt!

De var den "lediga" veckan de!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: