ThereseStrid

Snart klart!

Om en liten stund kommer Robin förbi med alla papper på bouppdelningen, i morgon är det klart då står jag inte längre som ägare på tegelhuset på Fridhemsgatan 15. Med sorg i hjärtat har jag nu gått vidare och jag är så glad över att vi är så bra vänner ändå och denna separationen har gått så smärtfritt som den har gjort. Huset kommer jag alltid se som "mitt första älskade hus" och kommer inte glömma bort allt man har gjort med de! Mitt drömhus som blev som vi ville. Men jag har hellre en vän än en ovän och jag är glad för jag har Robin!

De första jag ska göra när allt är klart med pengar hit och dit så ska jag köpa mig en ny säng! De tycker jag att jag är värd. Och även nya täcken och ett par nya sängkläder på IKEA som jag har sucktat efter sååå länge!

Och nu till ett tråkigt beslut, Skattkärrs-Bo ska flytta :( Jag orkar inte ha kvar han, han får inte nog med uppmärksamhet här och jag har dåligt samvete för de. Och jag pallar inte med alla mat överallt som har sprider ut. Han har fått en nytt hem med postnummer 65672 inte så långt bort alltså! :) Lilla Bosse kommer ju alltid vara Charlies katt som tur är men han får byta familj lite ofta bara :S

Ska ta mig i kragen här efter Robin vart förbi och göra mig i ordning och åka in och handla mat, kylskåpet ekar tomt och ingen mat kan jag laga.. Måste börja laga mer mat och göra matlådor då jag jobbar natt pallar jag inte att laga mat typ och då är det bra med matlådor..

Nej dags att gå upp och sortera tvätten som ligger i en storhög på golvet sen i lördags :S

Tack alla Olssons för ni är för goa!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 GIT
skriven :

tack själv ♥ du ä att för goer själver åg ....

2 Lena
skriven :

Härligt att allt det jobbiga är över. Nu är det bara att fortsätta att trampa frammåt! Går mycket lättare nu ska du se, nu när allt är klart. Kraaam