ThereseStrid

Tänk om man kunde komma ihåg allt man sa..

I helgen sa folk så himla mycket roliga saker så jag hade tänkt blogg om de, men tror ni jag kommer ihåg något eller? Va fan ska jag behöva skriva upp allt på ett papper när folk säger något? Minne som en guldfisk! :)

Fredagen spenderades i Kr.hamn på möran då min bil skulle på verkstad, där hitta de inget fel på den mer än att den är chippad så de kunde inte göra nåt.. Jag kommer nu inte lämna in den något mer för den går på nödläge utan i stället göra som jag har gjort, stängt av bilen och sen slå på den igen så är den lagad.......för stunden.
Sen blev de en tur hem till Kerra (Carro och Kenta) jävligt mycket lättare att säga än båda namnen :)) De kom ju hem från Usa i fredags morse så jag fick massa kläder och lite grejer och skit coola skor :)) Tack! <3 Sen fick jag åka upp till Sunne och lämna av lite Usa grejer till ungarna där uppe och så åkte Becca snålskjuts med mig till K.d sen hem och bara slappa, Kerra kom och åt pizza och kolla hur allas maskerad dräkter såg ut :))

Lördagen var mest seg, slappade typ hela dagen sen drog de igång vid 4 att börja göra sig i ordning och Virre och Jossan kom och hjälpte mig att sy in min dräkt lite då den var lite för stor, en annan har ju inga bröst som Pamela Anderson som fyller ut, man får ju ta till knep med push-up och extra linnen och sy maskin i ställe :)
Sen ner till Bunkern och fortsätta fixa sig och börja dricka. Å jag träffa så gamla kompisar där nere! Så kul att se alla igen! Festen fortsatte in till Perra där alla var maskerad klädda! Jävlar vad roligt att se! Det var roligaste festen jag vart på på lääänge! Jag började prata med Hasses Ida och insåg jävligt snabbt vilken vettig tjej hon var, jag som alltid tyckt hon var så jävla dum i huvudet förut :P Tur man kan ge folk en andra chans och man inte behöver hänga upp sig på saker som hände för 10 år sen :) Alla börja bli fulla och även jag så jag lura i syrrans unge att åka från Sunne ner till Skattkärr och hämta oss, haha han kom! Och de kosta fläsk, men de är han värd, bästa systerson! <3 Vi drog vidare till Suck och festa vidare bland massa jävla nazi människor, va fan var de för jävla fest egentligen?! :S
Efter mycket rök och fylla tröttna jag och som tur var fick jag åka med Natte hemåt! Tuuuusen tack! Vi drog och käka på Max, en milkshake var fan gött så där på nattetimmen.. Sen hem till Skattkärr :) Resten kan vi ta i en annan berättelse ;)

Igår blev de slappa i Bunkern hela dagen med pizza och film tittning, satt och kolla på film sen familjen Daltons var små.. Hahaha vilka jävla sköningar! Men efter att ha sett filmen lärde jag mig en sak, man ger inte massa leksaker på julafton som låter massa till 4 killar! Uuu svettig bara av att titta på de :)
Efter en del klurande om vad fan Kenta hade gjort med din tand som var lite utslagen, näsan som ömmade och läppen som var lite sårig så hjälpte Jocke till och berätta att tok-fan hade sprungit rakt in i en dörr/vägg på Suck och totaldäckat så Krille fick slå liv i han! Hahahha.
Sedan blev de nattjobb för min del och de var rätt gött att komma upp till Dgö och göra någon nytta igen!

I dag har dagen bestått av sömn i min säng som var underbart!!! Matlagning, mos, torsk och äggsås! Mmmm.. In till stan och köpte lite presenter och sedan tårtätning hos Jocke för han fyllde år! God tårta som fan!
Nu blir de söffa någon timme till sen sova för jobb i morgon eftermidda igen :)


Lars fick ju ta och linga då........ Mohahaha!

Tack Perra för en skit kul kväll i lördags!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: