ThereseStrid

Florida!

Dit är syrran och Kenta på väg just nu. Jag skulle vilja vara med! :) Men får drömma några år till så kanske man har råd att hänga med en vacker dag! Hoppas på att de får kanon väder och har roligt iallafall! :)

Själv sitter jag på jobbet, har inte vart här på nästan 4 dagar så det känns gött att vara tillbaka och göra någon nytta ;) I dag fick vi se hur våra scheman skulle se ut efter lucia och framåt. Jag tyckte mitt var helt okej. Jag orkar inte lägga ner tid och energi på att bråka om jag inte får en förmidda i stället för eftermidda. Jag brukar oftast vara nöjd :) Ett jobb är ett jobb och jag tar det jag får och är super nöjd att ens ha ett jobb! :)

I helgen så var jag faktiskt ute med Jossan, vi var och kolla på en mode show som innehöll smink, kläder och frisyrer. Den var helt okej! Kul att göra något annat och se lite folk :) Jag hade köpt en ny klänning jag hade på mig och kände mig så där tjejig som jag nästan tycker är fjantigt att va. Men fan vad kul att klä upp sig i bland :) Hade även shoppat lite smått och gott tidigare på dagen så jag kände mig jävligt pepp faktiskt :)

Helgen som kommer är jag oxå ledig så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på då. Kanske göra storkok så jag har lite matlådor och sätta upp lite tavlor hemma? Vore bra att få lite ordning och reda. Ska hem redan i kväll efter jobbet och försöka mig på att få ihop en hylla jag har köpt så lite grejer i förrådet kommer upp från golvet. Kommer nog bli bra förvarings möbel om jag får ordning på den :)

Måste kolla mer på Ikeas hemsida nu och försöka fatta ett beslut om vilken säng jag ska köpa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: