ThereseStrid

Ledig dag!

Har en fri dag nu eftersom jag ska jobba i helgen! Känns som jag bara skulle vilja ligga i soffan hela dagen i dag för jag är så jävla trött! Men ska ta mig i kragen och gå en långpromenad snart här, väntar lite i fall om Git ville med :) Sen blir det att laga mat och byta till vinterdäck lite senare i eftermidda :) Men mellan det så hinner jag nog lägga mig i söffa och sova någon timme! :)

Har ett litet problem, skulle vilja så gärna göra lite jul fint på min balkong i lägenheten, typ lite ris runt räcket och typ en ljussling runt de, men de finns ju fan inget eluttag på utsida :( Va fan brukar de inte göra de? :S Jag får väl typ köpa massa ljuslyktor och sätta vanliga stearin ljus i, tycker inte att det blir lika bra men får väl gå.. Man får väl pynta desstomer här inne i lägenheten. Ska göra det den veckan jag har semester och har varit på Ullared med mamma ;) Jag längtar!!

Nej nu ska jag fan ut och gå.. Måste ta mig i kragen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vi har inte heller nått uttag på utsidan, så jag vet inte hur vi ska lösa det :S

/c