ThereseStrid

Mat

Jag har alltid varit väldigt kräsen när det kommer till mat. Det finaste köttet som finns äter jag helst inte utan tar hellre en korv eller hamburgare. Den finaste fisken äter jag inte heller utan tar hellre fiskbullar eller fiskpinnar. Oftast kommer jag in i perioder i bland då jag helst inte äter alls för jag är så jävla trött på mat.
Men som ordspråket säger: Äta bör man annars dör man.
Ja klart jag äter när jag även är trött på mat. Men jag är inte sugen på hemmalagad mat utan helst hamburgare eller typ pizza.
Nu är jag inne i en sån period där jag helst äter allt onyttigt, det är jobbigt att laga mat men framför allt äta den.
I bland när jag har ätit köttbullar en dag så kan jag inte ha det i matlåda dagen efter för de äcklar mig och jag väljer hellre att slänga de, för lukten av kött får mig att vilja spy.
Jag tycker att det är skit skumt att detta ens händer men det är så jag känner.
Jag tycker att mat är gött men i bland vill helst slippa att äta. Men min kropp och mitt huvud klarar tyvärr inte de så lite mat försöker jag alltid att få i mig.

Nej nu ska jag äta lite godis och sen kolla på tv :))

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emelie
skriven :

haha exakt sån är jag med :D hatar att ha matlåda med mat sen föregående dag för det är inte alls lika god att micra så köper för det mesta lunch på jobbet :p

2 Git
skriven :

öm jag skulle bju dej på medda nön dag te vecka vad vill du ha då ? jag lagar å du kommer å äter !!!

kramar

3 Therese
skriven :

Jaa men visst är de jobbigt Emelie? Visst kan jag äta matlåda men i perioder nästan spyr jag av lukten :(



Ååå vad gullig du är Git! De skulle va jätte kul att komma och äta.. nu jobbar jag sent hela veckan men kanske kan komma ändå eller om vi tar de nästa vecka.. Men vilken mat, hmmmm, svårt :)) Jag ska tänka lite så kan vi höras av :))