ThereseStrid

Skrika, gråta, spy..

I bland har jag sån lust att bara få ur mig allt. Va fan blev det så här för? Varför känns man så jävla misslyckad för? Vissa dagar så grinar jag så mycket så de känns som man ska spy, vilken jävla skit känsla! Men vad skönt det vore om det bara gick att spy ur sig all gammal skit så var det färdigt sen. Jag hatar den här känslan av att inte må bra, att inte saker blir som det är tänkt. Vissa dagar mår jag toppen bra, andra grinar jag hela tiden. Varför är jag så jävla svag. Jag trodde allt skulle kännas mycket bättre nu efter ett tag har gått men allt blir bara värre och värre. En del saker i vardagen som krånglar kan få mig att bli så jävla arg så de inte är klokt. Har fått ett sånt jävla dåligt humör de senaste så de är inte klokt! Vissa människor får en att må så himla bra! Jag är glad att jag har massa sånt runt mig!
Jag vill vakna upp ur den här marddrömmen, jag vill även ha min lilla morfar tillbaka.. Skruva tillbaka klockan 10 år och ta vara på alla nära och kära bättre :(
Hoppas jag aldrig mer kommer behandla någon som skit mer..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag älskar dej lill strumpa!!

Snart kommer vi hem!

2 Git
skriven :

men snälle lille vännen öm du mår dåligt så finns jag här öm du vill prata,spy,grina ja allt va du vill kram.... bare du kommer eller ringer ♥

3 Therese
skriven :

Tack, ni är guld värda!!