ThereseStrid

Alla dom där vännerna

Varför umgås man inte med dom oftare? "Jag lovar jag kommer och hälsar på snart, det vore så himla kul att ses!!" Hur ofta säger man inte så eller hur ofta hör man det inte? Det är så jävla synd att man inte tar till vara på vännerna bättre! Om jag hade flera miljoner och hur mycket tid som helst skulle jag hitta på saker med mina kompisar jääääämt, men tyvärr, jag är en helt vanlig dödlig människa som inte har några pengar eller överflöd med tid! Men definitivt så mycket tid så jag skulle hinna hälsa på många kompisar! Men inte så mycket pengar så jag tar mig runt till alla! Dessa jäääääävla pengar hela tiden!

Livet är lätt, men det vore bra mycket lättare med pengar!

Jag är även grymt irriterad på en viss kvinna på en viss bank som skulle vara klar med mitt och Robins ärenden förra veckan. Varför hör man då inte av sig? Varför klickar hon kunder som ringer? Vilken banktant gör något sånt? Jävligt oproffsigt känns de som iallafall. Och såna människor har hand om folks pengar känns ju jävligt lovande :S

Jag överreagerar säkert men jag är sååå trött på detta nu och har absolut inte en spänn denna månad och vill bara att allt ska bli klart så jag kan börja tänka på mig och mitt! Är man egoistisk om man tänker så? :S

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: